به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک – در این رابطه گفت: مدیران ارشد بانک در راستای تکریم ارباب رجوع و آشنایی بیشتر با نیازها و خواسته های مشتریان و سپرده گذاران با حضور در مرکز ارتباط مهرِ بانک مهر اقتصاد به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و ابهامات هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند.
شیخ الاسلامی جدول زمانبندی این برنامه ۵ روزه را بدین ترتیب اعلام کرد: چهارشنبه ۵/۳/۹۵ معاون طرح و توسعه، شنبه ۸/۳/۹۵ معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات، یکشنبه ۹/۳/۹۵ معاون حقوقی و وصول مطالبات، سه شنبه ۱۱/۳/۹۵ معاون اعتبارات و بین الملل و یکشنبه ۱۶/۳/۹۵ معاون بازرسی و حسابرسی بانک از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در این مرکز حضور دارند.
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت افزود: مدیران عالی بانک در مرکز ارتباطِ مهر علاوه بر پاسخگویی مستقیم به مشتریان، پاسخگوی سوالات و ابهامات کارشناسان پاسخگوی این مرکز در حوزه فعالیت معاونت متبوع خود نیز خواهند بود.
شیخ الاسلامی تصریح کرد: حضور مدیران ارشد بانک در مرکز ارتباط مهر موجب ارتقاء سطح معلومات تخصصی کارشناسان این مرکز و آشنایی بیشتر با ابعاد عملکردی آن می شود.
وی با بیان اینکه مشتری یکی از بزرگ ترین سرمایه های بنگاه های اقتصادی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد برنامه های متعددی در راستای افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان اجرا کرده است که طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان، ایجاد باشگاه مشتریان، راه اندازی مرکز ارتباط مهر، پرداخت مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب به سپرده گذاران از جمله اقداماتی است که در حوزه تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.
مشتریان گرامی می توانند با شماره ۸۹۸۹-۰۲۱ مرکز ارتباط مهر بانک مهر اقتصاد تماس حاصل نمایند.